خبر

سلام

بعد از پیگیری های مصرانه جناب خودم که مدرکمو از جهاد بگیرم بالاخره گفتند اومده ورفتم گرفتم.

(البته گواهینامه موقت پایان تحصیلات بود)گفتند اصلش شاید تا یکسال دیگم آماده نباشه

حسن اقا مجیدی وامیر خان گودرزی هم مدرکشون اومده بود.

ضمن اینکه احمد رحمانی محمد صفری سعید شمس سجاد حبیبی.. بروبچ غیر اصفهانی را هم پرسیدم گفتند نیومده.(من حالا نمیدونم اصلا وضعیتشون به چه صورته!!)

نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد حبیبی راد 1391/12/01 ساعت 04:38 ب.ظ

اصغر جون مرسی که که واسمون پرسیدی.. اما من اسفند ماه پارسال خودم رفتم حضوری از شعبه تهران گرفتمش

خواهش میکنم عزیزم .منم برای همین گفتم اصلا از وضعیتتون خبر ندارم(که گرفتین نگرفتین میخواین بگیرین نمیخواین بگیرین میخواسین بگیرین نشده نمیخواسین بگیرین شده...)

امیرگودرزی 1391/12/07 ساعت 12:42 ق.ظ

مرسی اصغرجون که مث همیشه به ما لطف داری بهونه ای جور شده بیایم اصفهان روی ماهتو ببینیم وگرنه خودت میدونی این مدرک ارزش گرفتن نداره!!

فدای تو عزیزدل که همیشه مارو از آنچه بودیم بالاتر دیدی

حسن مجیدی 1391/12/25 ساعت 11:21 ب.ظ

آقا من نمیدونم با چه زبونی از شما تشکر کنم...
فقط میتونم بگم که تو یک انسان واقعی هستی...

شما لطف داری حسن جون.خییییلی اقایی بیش ازینا هم گردن من حق دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد