اتمام حجت!!

گیریم سلام..

روزای اول که این وبکده رو مهدی راه انداخت یه پستی نوشت که اینجا یه محلی بشه واسه خبر داشتن رفقا از همکلاسی های قدیمیشون، اگه کسی عمو ،دایی، خاله ... شد، اگه کسی ازدواج کرد، اگه کسی بچه دار شد و.. کلا از هم بی خبر نباشیم


و اما اتمام حجت 


همکلاسی محترم که پارسال عقد کردی 

خانم مهندس که امسال تابستون عقد کردی 

آقای رفیق که عقد کردی و صداشو در نیوردی و انشاا.. بعد از ماه مبارک رمضان عروسیت 

ما میدونیم 

تا دست به افشاگری نزدیم خودتون بگید 

نظرات 12 + ارسال نظر
حجت (هزیون) 1392/04/31 ساعت 02:43 ب.ظ

کی میگه حجت تموم شده... من حجتم!!
فشاگریو هستم.

چاکر حجت هزیونی هم هستیم متولد تیر ماه
کم کار شدی دادا، ما منتظر مطلب های عالیت هستیم ای هزیون نویس شبهای تنهایی

بیست سوالی 1392/04/31 ساعت 06:23 ب.ظ

سلامافشا کنید لطفا .

علیک سلام
چاه نکن بهر کسی
اول لطفا اسمتونو درست کنید بعد دنبال گرفتن شام از دوستان متاهل باشید
این بیت شعر از خودم بود

مهدی صورتی 1392/04/31 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام
ای داوود جان این چه حرفیه مگه دیگه به وبلاگ هم سر میزنه کسی؟

سلام جگر
این حرفو نزن معلومه که سر میزنن فقط ملت مهندس جهت کاهش برق مصرفی چراغ خاموش میان و میرن

حسن مجیدی 1392/05/01 ساعت 12:42 ق.ظ

من مدتیه وبلاگ رو تحریم کردم...
دلیلشم همین تغییر اسامیه... اسامی مستعاری که نمیدونم از کی شروع شد به بد ریخت کردن یه وبلاگ گروهی!!!
اینجا یه وبلاگ گروهیه وبلاگ شخصی نیست که شما هر اسمی دوست داری بذاری فرقی نکنه...اینجا همه باید هم دیگرو بشناسن...من با اسم و فامیل دوستم رو میشناسم مگه زمین فوتباله یا بازی کامپیوتری یا عمو زنجیر باف!!! میخوایم بازی کنیم که میاید برا خودتون اسم مستعار انتخاب میکنید!!! از همین جا اعلام میکنم الارقم میل باطنیم اینجانب حسن مجیدی صادره از اراک تا زمانی که این اسامی (البته تعدادشون کمه) اصلاح نشن... بنده هیچ گونه فعالیتی در این وبلاگ نخواهم داشت...

به به داش مجید
دلمون واست تنگیده بود حسابی
ایشالا با کمک دوستان حل میشه این موضوع

مجید نعمتی 1392/05/01 ساعت 10:06 ق.ظ

بیخیال داود حالا ما بفمیم کی چی کار کرده برامون شام عروسی و شیرینی شربت جشن عقد میشه

اگه اینو داری میگی که پس فردا خودت هم ما رو بپیچونی، نه دادا ، از این خبرا نیست
ما از اوناش نیستیم بیخیال شربت و شیرینی و شام بشیم، گفته باشم

بیست سوالی 1392/05/01 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام آقای مجیدی از اراک . حالا دیگه ما را هم نمی شناسین باشه...باشه... یادتون رفته چند بار پروژتون را قرض گرفتم البته الان دیگه بزرگ شدم.من شهیدانیم از اصفهان .واقعا از این که اسمم رو هم عوض کردم منظوری نداشتم همینجوری این کار رو کردم و چون دفعه اول که نظر گذاشتم با اسم واقعی گذاشتم فکر کردم دیگه همه می دونن...چه کار می کنین ؟ خوبین ؟ یاد اون تابستون بخیر..

حسن مجیدی 1392/05/02 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام ممنون بله معرف حضور هستین...
شما بزرگوارید همیشه...
دقیقا اون تابستون رو یادمه...چندین بار هم سنسورش رو سوزوندین...ولی خدایی من به کسی نگفتم...
رو سخنم با شخص شما نبود...
دقیقا من هم مشکلم همینه وقتی همه میشناسنتون دیگه چرا اسم ناملموس!!!و نامعلوم برای خودتون میذارید؟؟؟!!!

علیرضا قنواتی 1392/05/04 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام داود جون
به بگم بگم افتادی
بگو بینیم می تونی یه دو وعده شما جور کنی
بیایم اصفهان یا نه ؟؟؟

به به علیرضا خان
چه عجب، سایه تون سنگین شده
نیستتا کلا...
شما بیا ... شام هم جوره... نگران نباش

علیرضا قنواتی 1392/05/06 ساعت 10:30 ق.ظ

ما که همیشه هستیم ولی چراغ خاموش.
شما که راست می گی
تعارف اصفهانی می کنی از اون تعارفااااااااا (در حد شوشتر و دزفول)
آخرین بار که امدم خو فرار کردی
کلا استان اصفهان و بی خیال شدی
نشد ببینمت
ایشالله این دفعه تلافی کنی

آخه آدم ..... اومدی اصفهان بعدش زنگ زدی میگی من دارم فردا می رم!
خوب حساب نمی کنی شاید آدم همین دو روز رو اصفهان نباشه!!
راستی آخره هفته دارم میرم ، باز پا نشی بیای بعدش واسمون حرف در بیاری

مجید نعمتی 1392/05/13 ساعت 04:46 ب.ظ

داوود جان بگو ببینیم چه خبره
الوعده وفا

خوبی تو€€
میگم چند تا از همکلاسی های قدیم ازدواج کردن، تازه میگی بگم چه خبره؟؟

[ بدون نام ] 1392/05/17 ساعت 06:03 ب.ظ

ببین داوود، خودتم یه خبرایت هست و نمیگی
وگرنه خبرای بچه هارو رو میکردی

امیرگودرزی 1392/05/18 ساعت 05:29 ب.ظ

اقا قرار شد امسال بگم بگم توش نباشه ها!!!
قربون شکلت چرا داغ میکنی من یکی که پاک پاکم نه عمه شدم نه خاله نه دایی نه عمو ن عقد کردیم نه حتی فکر ازدواج کردیم صبح میریم سر کار شب برمیگردیم خداروشکرنفسی میاد ،بازم چشم چیزی شد اطلاع میدیم دعوا که نداریم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد