اخطار به پاکسازی

با سلام به همگی دوستان

امیدوارم همگی خوب باشین. دیگه وقتشه که از موضع قدرت وارد شد!

با توجه به نظر یکی از دوستان خیلی خوبمون و البته تذکرات بعضی از دوستان به صورت شفاهی در مورد تغییر نامهای عجیب و غریب اینجانب اعلام میکنم که تا تاریخ 5 مردادماه 92 در صورتی که دوستان نسبت به تغییر نام خود به اسم واقعی اقدام نکنند نسبت به حذف کاربری آنها اقدام خواهد شد. ضمنا این تاریخ تمدید نخواهد شد پس لطفا زودتر اقدام نمایید.

با تشکر مهدی صورتی 1392.5.1


البته متن نظر این دوست عزیز را هم در زیر نوشتم:

من مدتیه وبلاگ رو تحریم کردم...
دلیلشم همین تغییر اسامیه... اسامی مستعاری که نمیدونم از کی شروع شد به بد ریخت کردن یه وبلاگ گروهی!!!
اینجا یه وبلاگ گروهیه وبلاگ شخصی نیست که شما هر اسمی دوست داری بذاری فرقی نکنه...اینجا همه باید هم دیگرو بشناسن...من با اسم و فامیل دوستم رو میشناسم مگه زمین فوتباله یا بازی کامپیوتری یا عمو زنجیر باف!!! میخوایم بازی کنیم که میاید برا خودتون اسم مستعار انتخاب میکنید!!! از همین جا اعلام میکنم الارقم میل باطنیم اینجانب حسن مجیدی صادره از اراک تا زمانی که این اسامی (البته تعدادشون کمه) اصلاح نشن... بنده هیچ گونه فعالیتی در این وبلاگ نخواهم داشت...

نظرات 5 + ارسال نظر
بیست سوالی 1392/05/01 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام من که خیلی ترسیدم.... آقای درتومی بدادم برسین منو میخوان حذف کنن یادتون نرفته چه زحمتی کشیدین که...( البته این دفعه دیگه یه ایمیل آزادم دارم که بهتون بدم که دیگه نخواین ایمیل بسازین اینا... )
plz صبر کنین.. من آقای مجیدی را خریدم (اشاره به نظر قبلی)

سلام
با شناختی که از آقای مجیدی دارم بعید میدونم به این راحتی ها خودشون رو بفروشن!
ولی در کل با اینکه منم میدونم کی هستین ولی در کل در تاریخ 92.05.06 کلیه اعضا که اسمشون رو درست نکرده باشن پاک میشن!

حسن مجیدی 1392/05/01 ساعت 11:08 ب.ظ

درود بر شرفت مهدی مگن که تو یه کاری بکنی!!!

ای بابا این چه حرفیه دیگه دیدم راست میگی گفتم یه کاری کرده باشم.

مجید نعمتی 1392/05/02 ساعت 08:11 ب.ظ

درود به شرفت
این بی بند و باریا رو تو رواج دادی عمو
عامل فساد مستقیم این صفحه مجازی خودتی
اینم شاهد بلامنازع

1392/05/01 10:10 ق.ظ مهدی چاپ

خب شو دادا

حسن مجیدی 1392/05/02 ساعت 11:54 ب.ظ

آقا مهدی...
ریس...
بزرگ...
مرد...
کار درست...
استاد...
خدایی یه حرفی زدی پاش واسا...
منم پشتتم...

مرسی
آره حسن جان هستم فردا ساعت 12 شب پاک میشن....

داود 1392/05/03 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام
سلامتی هر چی مدیر بزن اون دست قشنگه رو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد