اوضاع و احوال من

سلام به همگی

من همیشه به وبلاگ سر میزنم روی اکثر پست ها هم نظر میزارم اما مطلب خاصی ندارم که خودم پست بزارم.

حق با آقای درتومی هست ما قرار بود از اوضاع خودمون تو سالهای بعد از دانشگاه به هم خبر بدیم. چشم.

من روز نیمه شعبان امسال ( 3 تیر) عقد کردم. 

امید وارم زندگی همه سراسر خوشبختی و شادکامی باشه و هر کس هر جایی هست پیروز و موفق باشه.

( بلاگ اسکای چرا اینجوری شده خیلی حرص داد تا یه مطلب گذاشتم)

نظرات 12 + ارسال نظر
بیست سوالی 1392/05/02 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام خانم سجادی عزیز .بهتون تبریک میگم و آرزوی خوشبختی براتون میکنم.

سلام. سپاس فراوان

مجید نعمتی 1392/05/02 ساعت 08:07 ب.ظ

من یه غیبت کردم خانم مهندس
گفتم بعضی آقاشون اجازه نمیده به وبلاگ سر بزنن

الان اجازه گرفتم هفته ای دوبار باهم بیایم سر بزنیم باهم هم برگردیم ;-)

داود 1392/05/03 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام
بادا بادا مبارک بادا
ایشاا.. مبارک بادا

من که قبلا تبریک گفتم ولی بازم براتون آرزوی سلامتی، شادی و بهروزی دارم

سلام
خیلی ممنون، امید وارم همین روزا خیاط هم تو کوزه بیفته و خوشحالمون کنه ;-)

رامین 1392/05/04 ساعت 01:50 ق.ظ

اِ..... به سلامتی.. چه بی صر و صدا..
منم به نوبه ی خودم بهتون (خودت و شا دوماد) تبریک میگم.. امیدوارم که خوشبخته... خوشبخته.. خوشبخت بشین.

سلامت باشید. آره دیگه خواستیم اینجا یهو بگیم غافل گیرتون کنیم، موفق شدیم پس؟
خیلی خیلی خیلی ممنون. امید وارم شما هم همیشه شاد و پیروز باشید و زندگیتون سراسر احساس خوشبختی باشه

علیرضا قنواتی 1392/05/04 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام خانم مهندس
تبریک اساسی
ایشالله خوشبخت شید
چرا با هم ؟؟
یه حساب جدا برا ایشون درست کنید عضو افتخاری شن

سلام
اساسی تشکر

علی زال 1392/05/05 ساعت 02:26 ب.ظ http://ali20zal.blogsky.com

سلام
منم تبریک میگم .... بسیار
ان شاا... خوشبخت و عاقبت بخیر بشید

سلام
بسیار سپاسگذارم
ان شاا... شما هم همیشه شاد و پیروز باشید

اصغر پدریان 1392/05/05 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام خانم مهندس
اینجانب هم به نوبه خودم تبریک میگم.

سلام آقای مهندس
سپاس فراوان

مهدی صورتی 1392/05/05 ساعت 11:09 ب.ظ

از صمیم قلب برایتان آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم قطار زندگی مشترکتان همیشه به روی ریل‌های، خوشبختی حرکت کند.

ممنون از لطفتون.
منم برای شما آرزوی خوشبختی و شادکامی دارم.

احسان میرزایی 1392/05/06 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام
تبریک می گم الیته ایضا" ایشالا 1532 سال کنار هم دیگه جوون زندگی کنید

سلام،
بسیار ممنون و سپاسگذار
1532 سال جوون؟؟؟ خوبه ها نسل های بعدی که کسی رو ندارن واسه عمر طولانی اذیتش کنن ما هستیم ;-)

حسن مجیدی 1392/05/07 ساعت 07:17 ب.ظ

تبریک...
با هم خوب باشید...خوب زندگی کنید...

ممنون
چشم ;-)

امیرگودرزی 1392/05/18 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام خانم مهندس واقعاتبریک میگم هم به شما هم به اقا داماد که چراغ اولو روشن کردین واقعا ادم با دل و جراتیه تو این اوضاع احوال تصمیم به ازدواج گرفته!!
امیدوارم همیشه کنار هم باشید ن روبه روی هم!!

سلام آقای مهندس
خیلی ممنون، اگه منتظر عوض شدن اوضاع موندین سرتون کلاه میره ها، اوضاع عوض شدنی نیست.
امید وارم شما هم همیشه موفق و پیروز باشید

محمد حسن قیصری 1392/05/24 ساعت 02:22 ق.ظ

سلااااااااام
منم یه دنیا تبریک میگم بهتون
میدونم که سرتون خیلی شلوغ بوده و نشده زودتر بگید
و خب خیلی شلوغ بوده ظاهرا
چون حتی آف ها رو هم جواب نمیدادید
بگذیرم که گاهی آن بودید و محل نمیدادیدا
خوشحالم
انشاالله که روزای خوب و خوشی داشته باشید

سلام
بینهایت ممنون
کی؟ چی ؟ کجا؟ آف ؟؟؟ کی محل نداده ؟؟؟؟ الوووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد