من چم شده؟ تا حالا از خودتون پرسیدید؟

سلام

کسی نیست که بداند

کجای این آسمان هنوز پاک مانده باشد که بتوان چند صباحی به آن چشم دوخت؟

اصلا آسمان نه

کجای این زمین است که میشود رویش چهارقدم آسوده راه رفت؟

زمین هم نه

زمان چطور

زمانی برای آسودن هنوز مانده؟


دردم به جان رسید و طبیبم پدید نیست

دارو فروش خسته دلان را دکان کجاست؟



هر کی گفت من چمه بهش جایزه میدم 


نظرات 7 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1392/05/24 ساعت 07:48 ب.ظ

باز سره تعداد مهمونای عروسی دعواتون شده
بابات دوباره حسابت رو شارژ نکرده
مامانت گفته اون خونه قشنگه بود تو عباس آباد، اونو بهت نمیده
دوباره واسه دکترا دعوتت کردن و ممنوع الخروجی
آخی، چندساعته منو ندیدی دلت برام تنگ شده، خوب عزیزم زودتر بگو یه وقتی برات خالی کنم اینهمه خودت رو ازت نکن
4111822077 مجید نعمتی، با تشکر

مورد آخر از همه بهتره
ممنون میشم یه وقتی خالی کنی

مهدی صورتی 1392/05/26 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام مهندس چیزیت نیست اینا از نشونه های عالم هپروته که از زیاد فکر کردن معمولا اتفاق میفته زیاد جدی نگیرش تا شخصیت پیدا کنه. فقط کافیه که بعضی وقتا بگی فکر عزیز خفه شو! یا مغز گرامی را بفرستی مرخصی یا shutdown کنیش! دیدی چقدر راحته.........

امیرگودرزی 1392/05/26 ساعت 12:19 ب.ظ

تابلوئه چته عزیزم دیگه وقتشه خدا داره میزنه پس کلت اگ روت نمیشه مستقیم به بابات بگی شمارشو بده من بگم بیشتر از این عذاب نکشی!!

حسن مجیدی 1392/05/26 ساعت 11:13 ب.ظ

از خودم نپرسیدم...ولی خیلیا ازم پرسیدن .... باز چت شده!!!!

علیرضا قنواتی 1392/05/27 ساعت 09:43 ق.ظ

زهر هجری چشیده ام که نپرس
درد عشقی کشیده ام که نپرس

نه بابا مهندس مگه عاشق شدی؟

اصغر پدریان 1392/05/31 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام عزیزدلم
دلم برای اسمت تنگ شده بود.هروقت این وبلاگوبازکردم باذوق نگاه کردم ولی خبری از محمدحسن قیصری نبود
من میدونم چته.فقط نمیشه گفت...

ممنونم از لطفی که داری

پدریان 1392/06/29 ساعت 04:41 ب.ظ

محمد جان خودت بگو چته ؟خواهشا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد