باور کنید داره راست میگه

سلام به همگی

پچه ها آقای نعمتی داره راست میگه من خودم شاهدم و از نزدیک دیدم.

وقتی راه میره کلی پشت سرش رو زمین تمیز میشه (گرفتین دیگه؟ منظورم گوشاشه دیگه!)

نظرات 5 + ارسال نظر
... 1392/06/20 ساعت 08:57 ب.ظ

ظاهرا این نظر رو هم خانوم آقای نعمتی گذاشتن ولی حالا چرا بی نام من نمیدونم!

حسن مجیدی 1392/06/20 ساعت 11:57 ب.ظ

آخه تو کجا بودی که این افتاد تو چاه؟؟؟؟

باور کنین هرچی گفتم نشد

مجید نعمتی 1392/06/24 ساعت 09:14 ق.ظ

آنکس که بداند و نداند که بداند
بیدارش نمایید که بس خفته نماند

توصیفاتش متفاوته، بسته به طبع، میشه گفت پروانگی

آره عمو چیزایی که میبینی رو سر مشق کن که چند صباحی دیگه بتونی رسوم زندگی رو که از استادت یاد گرفتی رو تو زندگیت به کار بگیری

بعضیا هنوز نمیدونن که این کتابا که دارن میخونن رو قبلا ما نوشتیم ولی خوب بماند دیگه حالا به خودشون میگن استاد!....
دلم نمیاد این خوشی رو هم ازشون بگیرم آخه اینم نباشه که نمیشه......................

علیرضا قنواتی 1392/06/24 ساعت 10:56 ق.ظ

آخه به تو هم می گن دوست...
می گن رفیق ...
چی شد که اینطور شد ...؟؟؟
چرا جلوش رو نگرفتی ؟؟؟

بودم ولی هرچی گفتم نکن حسن خطرناکه قبول نکرد که نکرد کو گوش شنوا آخه؟!

مجید نعمتی 1392/06/26 ساعت 02:35 ب.ظ

اگه ناشر کتابهام رو نمیشناختم که سعی به تغییر عقاید غلطشون نمیکردم
گل پسر منظورم اساتید ایرونی نبود،‌وگرنه همچین جسارتی نمیکردم
در آخر باید اضافه کنم که:

آن کس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد