روزگار من

ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻟﻢ ﻧﻪ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻧﻪ ﺁﻏﻮﺵ ؛ ﻧﻪ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ؛ ﻧﻪ ﺣﺘﯽ ... ﺁﯾـــــــــــﻨﺪﻩ
... ﺩﻟﻢ
.
.
.
.
 ﺑﭽـــــــﮕﯿﻤﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ !!
ﭘﺎﻫﺎﯼ ﺷﻨــﯽ ﺩﺳﺘﺎﯼ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮﯾﯽ !!

ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻼﻝ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﮐـــﻞ ﺻﻮﺭﺗﻢ ، ﺯﻏﺎﻟﯽ ﺷﻪ !!
هزار باﺭ ﯾﻪ ﺳﺮﺳﺮﻩ ﯼ یک ﻣﺘﺮﯼ ﺭﻭ ﺑﺮﻡ ، ﺑﺎﺯﻡ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺸﻢ !!
ﭼﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﺑﺎ 10 ﺗﺎ ﻗﻨﺪ ﺑﺨﻮﺭﻡ !!
ﺑﺴﺘﻨﯽ ﻭ ﭘﻔﮏ ﻭ ﻟﻮﺍﺷﮑﻮ ﺑﺎﻫﻢ ﺑﺨﻮﺭﻡ !!
ﺳﺮﭼﯿﺰﺍﯼ ﻣﺴﺨﺮﻩ ، ﺍﻧﻘﺪ ﺑــــﺨﻨﺪﻡ ﺑﯿﺎﻓﺘﻢ ﮐﻒ ﺍﺗﺎﻕ !!
ﻋﯿﺪﯾﺎﻣﻮ ﺑﺮﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﻗﻠﮏ !!؟؟
...
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﺎﺯﻡ ﺭﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﮐﻨﻢ !!
مورچه هاﺭﻭ ﺑﮑﺸﻢ !!
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻢ مادرم ﺍﺷﮑﻤﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻨﻪ ، ﻧﻪ ﭘﯿﺮﻫﻦ ﺗﻨﻢ !!
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺷﺒﺎ ﺗﻮﺧﻮﺍﺏ ﻏﻠﺖ ﺑﺰﻧﻢ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ، ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ !!
هزار توﻣﻦ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻣﺎ ﺩﻟﻢ ﺧــــﻮﺵ  ﺑﺎﺷﻪ !!
ﺍﺯ ﺷﺎﺧﻪ ﺩﺭﺧﺘﺎ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﻡ !!
ﻏﺮﻭﺑﺎﯼ ﺑﻌﻀﻲ ﺭﻭﺯﺍ ﻓﻘﻂ ﻣﻨﺘﻈﺮ " ﺁﻧﺸﺮلی" باشم !!
ﻭﻟﻢ ﮐﻨﯽ ﺗﺎ ﺻﺐ ﺗﻮ ﺷﻬﺮﺑﺎﺯﯼ ﺑﻤﻮﻧﻢ !!
.
.
.
ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺁﺭﺯﻭ ﮐﺮﺩﻡ ،
ﺑﺰﺭگ شم !!

ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺁﺩﻡ ﺑﺰﺭﮔﺎ ﺧﯿـــــــﻠﯽ ﺳﺮﺩ ﻭ ﺗﻨﻬﺎﺱ ....

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/08/09 ساعت 12:12 ق.ظ

بچه بودم بادبادکای رنگی

دلخوشی هر روز و هر شبم بود

خبر نداشتم از دل آدما

چه بی بهونه خنده رو لبم بود

کاری جز الک دولک نداشتم

بچه بودم به هیچی شک نداشتم

بچه بودم غصه وبالم نبود

هیشکی حریف شور و حالم نبود

بچه که بودم آسمون آبی بود

حتی شبای ابری مهتابی بود

حتی شبای ابری مهتابی بود

بچگی و بچگیام تموم شد

خاطره های خوش رو دست من مرد

تا اومدم چیزی ازش بفهمم

جوونی اومد اون با خودش برد

برد، برد، برد، برد

بچه بودم غصه وبالم نبود

هیشکی حریف شور و حالم نبود

بچه که بودم آسمون آبی بود

حتی شبای ابری مهتابی بود

حتی شبای ابری مهتابی بود

"امیر ارجینی"

حسن مجیدی 1392/08/11 ساعت 08:19 ب.ظ

ولی من همه ای نایی که تو نمیخواستی رو میخوام...
بچه گیمم میخوام...اگه زحمت نیست...

ما که بخیل نیستیم اگه تونستی همه اش رو بردار .
باشد که رستگاری شوی

رامین جون 1392/08/13 ساعت 12:16 ق.ظ

بچه بودم

پیش خودم فکر میکردم بزرگترا بخاطر چی ناراحت میشن...



بزرگ شدم

پیش خودم فک میکنم من بچه بودم به چی می خندیدم !!!!!!

خداییش ها خدایی
ما اصلا برای چی زنده ایم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد