شب یلدا

سلام به تمامی دوستان اعم از دکتر، فوق لیسانس و لیسانس


امشب واسه یه سری از دوستان با پارسال خیلی فرق داشت

 پارسال همچین شبی واسشون فقط یه مهمونیه خونوادگی بود که همه خونشون جمع میشدن و اونا باید حتما زود می رفتن خونه! 

ولی همون جماعت بیخیال پارسالی، امسال دنبال خرید انار و هندونه و آناناس و نارگیل و آجیل و .. بودن و یه جایی که اینارو مثلا تزیین کنه اونم یه جوری که فقط یا سیخ بسوزه یا کباب و نه جفتش!! تو فکر این بودن که دستبند بخرن یاسکه، تبلت بخر یا لپ تاپ، قیمت پالتو پوست و کیف و .. چنده!!

تازه وسط این همه تلاطم یادشون می افته که امروز آخر برج و هنوز حقوق ندادن!!

ما که نبودیم اون قدیما ولی میگن از هنری که ملت در تبدیل هندونه و آناناس به شیر و جغد و طوطی و اورانگوتان و ... به خرج میدن خبری نبوده، راستی چرا ما (البته دور از جون شما !!) حتما باید همه چی رو یه جوری به گند بکشیم ؟

بگذریم از این بحث های بی محتوا!!


شب یلدا بر همه دوستان مجرد و نیمچه متاهل ( همون عقد کرده های سابق! )مبارک.




نظرات 8 + ارسال نظر
احسان میرزایی 1392/10/03 ساعت 12:16 ق.ظ

نمی دونم چرا این روزا حوصله ی هیچ چیزی رو ندارم حتی خوندن همین چار خط نوشته ی تو رو ،ببخش که نخوندم داود جان
کم کم دارم به جایی می رسم که به فلسفه ی زندگی فکر کنم و این اصلا" خوب نیست

شب یلدا حافظ بهم گفت:

صبر و ظفر, هر دو دوستان قدیمند

بر اثر ِ صبر نوبت ِ ظفر آید

خدا کنه حداقل حافظ دیگه دروغگو از آب در نیاد

کاش بگذره این روزهایی که اصلا" دوسشون ندارم

به به مهندس
نکنه تو هم مشکل طول گوش پیدا کردی؟ نکنه تو هم آره...
یه پیشنهاد دوستانه دادا، زندگی رو زیاد سخت نگیر، از این ترکیب شادی های کوچک و دل نگرانی های ناتمام لذت ببر، این روزها هم میگذره
اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد
من و ساقی به هم سازیم و بنیادش براندازیم

راستی، من هر وقت دلم برای خزعولات زیبا تنگ میشه میرم سراغ فلسفه و در سایر اوقات سعی میکنم ازش دوری کنم

مجید نعمتی 1392/10/07 ساعت 09:19 ق.ظ

به به مهندس
واقعا چرا شما باید همه چیز رو به گند بکشین؟
واقعا چرااااااااااااااااااااا؟
نه فقط میخوام بدونم،‌ چرااااااااااااااااااااا؟
منم به نوبه ی خودم شب یلدای گذشته رو به دوستان متاهل و عذب تبریک میگم.

جناب مهندس می خوای بدونی که چی بشه؟ شما دیگه الان اهل و عیال اختیار کردی، باید دیگه تو فکر کار، خونه، ماشین، وام، حقوق، شیر خشک ، پوشک بچه، کیف و کفش مدرسه، کلاس فوق برنامه بچه ، پول دانشگاه آزاد، جهیزیه و ... باشی و این بحث های بیهوده رو به جماعت عذب بسپاری
حالا نگفتی طلا گرمی چند؟؟؟

امیرگودرزی 1392/10/08 ساعت 09:43 ق.ظ

زندگی چیست وقتی ما در زنده بودن گم شده ایم!!!!

فلسفه و تریپ فیلسوفی هم دوره و دوران داره مثل تریپ سوفیگری (ریش گذاشتن) تو دانشگاه یا مو بلند کردن یا کله کچل کردن تو دوران پشت کنکور، دوران فیلسوف شدن و تفکر به مفهوم زندگی و چه بودن و که بودن و از کجا آمدن و به کجا رفتن و یه خوردی دلتنگی و افسردگی هم مختص زمان بعد از دانشگاه و خدمته
امیر جون زیاد سخت نگیر این فرصت زیستن رو
.
.
خدایا این تریپ فرزانگی رو از ما نگیر

مجید نعمتی 1392/10/08 ساعت 11:27 ق.ظ

مشخصه مهندس
میخوام بدونم تا از به گند کشیدن چیز های دیگه جلوگیری کنم
دور از جون شما،‌ آدم متاهل مسعولیت پذیره
من در قبال فردای بچم مسعولم،‌ اگه این موانع جلوی پاش باشه،‌ خدای نکرده اونم میشه یه آدم عذب
گل پسر بحث سیاسی هم نکن

آدم؟ مسولیت پذیر؟ بچه؟ شیب؟ بام؟ جنگل؟
شما نگران نسل بعدی نباش، این شبه انسان ها یه جونورایی هستن که نگو، حالا انشاا... چند سال دیگه به این حرفم ایمان میاری
یه نمونش، فسقل بچه به من میگه من هر وقت زن گرفتم حتما عروسیم دعوتت میکنم این بچه تعداد ماههای زندگیش از تعداد سالهای عمر من کمتره

مجید نعمتی 1392/10/09 ساعت 11:13 ق.ظ

آخه نسل قبل هم همین فکرو کرد که حال امروزمون اینه
حالا شما محض احتیاط لطف کن به چیزه دیگه ای گند نزن

شما امر بفرما ما اطاعت می کنیم دادا

حسن مجیدی 1392/10/11 ساعت 12:36 ق.ظ

من به عنوان یک فمنیسم دو آتیشه...از گند زدن های داود حمایت کامل خودم رو ابراز می دارم و اعلام میکنم که داود بزن...گند بزن تا میتوانی...این گند زدن ها بسیار هم خوبه... عالی... درود بر شرفت...

آخه طلایه دار مکتب حسنیسم من که گند نزدم
اونایی که میرن300کیلو میوه، 200 کیلو آجیل میگیرن و میدنش به یکی تا ازاینها درخت شب یلدا بسازه دارن به این رسم قشنگ گند میزنن
میوه و آجیلش نوش جونشون درختشو که دیگه نمی تونن استعمال کنند که مد کردنش
ما داریم به کجا میریم

علیرضا قنواتی 1392/10/12 ساعت 05:36 ب.ظ

دوست داریم خیلی زیاد
فسیل شدی دیگه نمی خوای متاهل بشی پیر مرد

مگه یه نفر چند بار متاهل میشه؟؟

علیرضا قنواتی 1392/10/15 ساعت 04:24 ب.ظ

چه خجالتی هم می کشه
کی ؟؟ کجا ؟؟ چرا از من اجازه نگرفتی ؟؟
من که باورم نمیشه تو یکی از دست رفته باشی !!!
اگه واقعیت داشته باشه که هفته آینده رو کلا اصفهان مهمونتم

1. از کی تا حالا از کوچکتر اجازه می گیرن.
2.عاقد گفت اجازه ی زن اول نیاز نیست
3.برو خوب شو
بیبین دادا الان که زمستونه و هوا سرده می خوای سال دیگه بیای اصفهان؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد