منما، مجید نعمتی

بعد از فارغ التحصیلی دیگه نخوندم، اصلا وقت نذاشتم(موکولش کردم به جایی و زمانی بهتر)

رفتم خدمت، 2 سال خدمت مقدس اونم بیرجند

کار پیدا کردم به کمک یکی از دوستان،‌ مصاحبه دادم و پذیرفته شدم

الان بیش از 2 سال و چند ماه میگذره که هنوز همونجا مشغول به کارم

خدا رو شکر پیشرفتم بدک نبوده، هم از نظر ترفیع شغل و هم از نظر مادی

یک سال و 20 روز از عقدم میگذره، خدارو شکر زندگی خوبی شروع کردیم

تو یک سال اخیر زیاد تفریح نکردیم، زیاد رستوران نرفتیم، زیاد بهم کادو ندادیم، کار کردیم، زیاد دونبال هدفمون بودیم

خاطرات قشنگی تو سال اخیر دارم، که هر کدوم به یه دور زندگی میارزه(بی اغراغ،اقراق،اغراق،اقراغ)(حال سرچ زدن نداشتم)

دلم براتون تنگ شده، از آخرین باری که چند تا از بچه ها رو دیدم بیش از یه سال میگذره

  

اینم نتیجه یک سال تلاش خانواده نعمتی

هنوز کامل نیست، تا چند سال دیگه هم بدرقش میریم، ولی خداروشکر تلاشمون بی نتیجه نموند

نظرات 1 + ارسال نظر
فخری سجادی 1393/08/14 ساعت 05:05 ب.ظ

خدارو شکر، مبارکتون باشه امید وارم همیشه مثل الان شاد و خوشبخت و سرشار از پیشرفت باشید هم شما هم بقیه دوستان و هم کلاسیا

ممنونم، اینشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد