تبریک به دوست عزیزم:

 سلام 

من امروز بعد از مدتها اومدم تو وبلاگ تا یه خبر داغو دست اول  به همه ی همکلاسی هام بدم.یه خبر داغ داغ داغ.امروز اولین تجربه ی دوست عزیزم (فخری جون)تو زندگیشه.وقتی این خبرو به من داد از خوشحالیش منم به وجد اومدم.خلاصه دوست عزیزم خیییییییییییییییییییییییییییلی بهت تبریک میگم.تبریک به خاطر به خاطر   

خاله فخری قدم نو رسیده مبارک

دیروز ... امروز

دیروز از هرچه بود گذشتیم ، امروز از هرچه بودیم!
آنجا پشت خاکریز بودیم ، اینجا در پناه میز!
دیروز دنبال گمنامی بودیم ، امروز مواظبیم ناممان گم نشود!
جبهه بوی ایمان می داد ، اینجا ایمانمان بو می دهد! 

جبهه سرزمین صداقت بود ، اینجا پر از حسادت!

جبهه زمین جوانمردی بود ، اینجا جوانمردی بر زمین می خورد!

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم... بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم. 

 "شهید شوشتری"

یک تبریک فوق العاده ویژه

سلام می دونی چه خبره ؟  

ذوب آهن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا رسید . 

  

تبریک ویژه برای اصفهانی ها .  

۱۰ اعجـوبـه کوچک دنیا !

بچه‌ها شخصیت جالب و عجیبی دارند، به نوعی که گاهی اوقات حرکات عجیب و غریب از خود نشان میدهند که باورش برای خیلیها مشکل است، گاهی اوقات آنان با وجود سن کم، دست به کارهای خارقالعادهای میزنند که باعث تعجب می‌شود و انسان را تا مرحله حیرت پیش میبرد درست مثل ۱۰ بچه ای که ما از آنان به عنوان اعجوبه یاد می‌کنیم، لطفا مطلب زیر را بخوانید.

ادامه مطلب ...

سلام 

یه شعره طنز گذاشتم که فکر کنم ارزش خوندن رو داره 

این که میگم طنز واقعا طنزه یعنی طبق تعریفی که از طنز کردم طنزه نه مثل بعضی ها که می گن طنزه ولی در واقع جک نه طنز.       

ادامه مطلب ...

دیگه دارم کم میارم

سلام.

بازم من اومدم از عضو گیری تو گروه حرف بزنم.

چند تا مزیت از داشتن یه گروه میگم، بعدش تصمیم با خودتونه.

1- فکرشو بکن بخوای یه مطلب خصوصی بفرستی که نخوای تو وب بذاری.

2- خدای ناکرده به یه دلیلی سایت کن فیکن شد.

3- یه سری از دوستان خیلی دیر به دیر به سایت سر میزنن، ولی همه میلشونو چک میکنند، نه!

فکر میکردم که با سرور گوگل مشکل دارین، ولی با درست شدن گروه یاهو هم کسی عضو نشد(البته غیر از 3 نفر که دمشون گرم)

والا یه gmail درست کردن بیش از 5 دقیقه وقت نمیگیره.

اگه با این کار مخالفین جونه من نظر بدین.

خلاصه دیگه نمیدونم چی بگم، از دوستان پیش کسوت(درتومی، صورتی و ...) تقاضا میکنم کمک کنن.

آدرس gmail تون رو بهم خبر بدین تا دعوت نامه بفرستم.

majidnemati45@gmail.com

کنکور پسر شناسی!!!!!!!!!

از بس خانوما فعالیت نکردن، ما خودمون اقدام کردیم.


ادامه مطلب ...