یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را

باید جشن گرفت

یلدایتان مبارک.

وقت است که بنشینم و گیسو بتراشم!!!

چند وقت پیش رفتم موهای سرم رو با شماره ی دو زدم. تا حالا کف کلم رو ندیده بودم! برق میزنه در حد پرژکتورهای نیوکمپ!!! همه می گن این طوری خوش تیپ تری!!! عیبی نداره نیت شون خیره می خوان دلداری بدن دیگه. الان دارم مفهوم واقعی حسن کچل بودن رو درک می کنم!!! دو روز دیگه برج 10 شروع می شه، چهارشنبه. برج 10که شروع بشه خدمت مقدس سربازی بنده هم آغاز می شه.  دو روز دیگه سربازم، زیر پرچم ، آش خوری ، اجباری ، خدا هیچ خونه ای رو بدون سرباز نذاره! (آمین)   

می گن سربازی پسرها رو مرد میکنه !!! یعنی واقعا با این پیشرفت علم و تکنولوژی هیچ راه دیگه ای برای مرد شدن اختراع نشده؟ قرصی ، شربتی، آمپولی ، MRIیی ،CCUیی یه چیزی باشه راحت کنه کار رو؟؟؟ نمی دونم تا کی این سریال مرد شدن ما می خواد ادامه پیدا کنه؟! والا اسرافه به خدا ، اونم توی زمونه ی گرونی! همش داریم مرد می شیم! همش مردانگی جمع می کنیم! نمی دونم چه وقت می خواییم ازش استفاده کنیم؟ اصلا مورد استفاده ای داره؟ یه جورایی دارم شک می کنم که چیز به درد بخوری نیست؟! اگه بود به زور نمی دادنش به خورد ما اونم در این حجم!!!  مرد شدن رو عرض می کنم!  

در هر حال چه خوشم بیاد چه نیاد شتری است که می خوابد. حالا هم نوبت من شده. باید تن در داد چاره ای نیست! البته چاره که داره ولی شامل حال این حقیر نشد. معافی و کسری و بند و تبصره و بسیجی فعالی و... از این جور خیرات ها که هست!!! به ما نمیدن مال از ما بهترونه! 

مثل یک کودک تشنه ی کسب مردانگی باید 17 ماه (اگه اضاف نخورم) به صورت مقدس وار گونه ای خدمت کنم! هرچی هم فریاد میزنم ، داد میزنم که آقای من ، برادر دینی ، جناب محترم عزیز فرمانده ، پاسدار، سپاهی، بنده تشنه نیستم کسی نمی شنود! خدا به خیر بگذرونه. همه را رحمت کنه. من رو هم بیامرزد انشاا...  

دیگه بسه خداحافظ همین حالا که نه همین چهارشنبه که میاد... مراقب خودتون و قشر آسیب پذیر سربازهای اطرافتون باشین.

سنگ قبر

روی قبرم بنویسید مسافر بوده است

بنویسید که یک مرغ مهاجر بوده است     

مصطفی جوادی

یاد باد آن روزگاران یاد باد

چند تا عکس از جهاد 

لطفا تا لود شدن کامل تصاویر صبر کنید


ادامه مطلب ...

یه سوال ؟؟؟

 با سلام به تمامی همراهان عزیز:


یه مدت پیش این سوال رو توی یه سایتی دیدم ( که آدرسش هم یادم نیست ) 


اگه قرار بود  به مدت یه سال توی یه جزیره تک و تنها زندگی کنید چه کتابهایی رو با خودتون بر میداشتید؟؟

با سلام وتشکرازهمه بچه هایی که نظر گذاشتن واوناکه به دلایل مسلما موجه هنوز نظر ندادن وگلایه از مدیر محترم سایت که انتظار همکاری داشتیم! 

با توجه به اینکه نظر بیشتر بچه ها مربوط به کار بود اول از این شروع میکنم: 

سوال هفته اول: 

نظر شما راجع به وارد بازار کار شدن فارغ التحصیلان امثال خودمان چیست؟(از کجا شروع کنند, در چه زمینه هایی, چگونه تجربه کسب کنند و هر چیز سودمندی که به نظرتون میاد) 

(لطفا با اره و نه جواب ندین وسعی کنیدبا دلیل وتوضیح به دوستاتون کمک کنید!)

یک سوال علمی ، فلسفی، بچه گانه

سلام 

ببخشید من یه سوال داشتم از دوستان

و از بس که ضایع بود تو بخش معما نوشتم .

کسی نمیدونه وقتی برای سال عدد 0 رو به Ds1307  میدیم یعنی چه سالی ؟

1990؟

1989؟

1900؟

1982؟

1988؟

.....؟

به این درمانده بی نوا کمک کنید 

روز دانشجو بود که به شهرمان آمد!!!

خوشحالم... 

امروز دسته ی، گل محمدی برای دیدن اهل قبور اراک را انتخاب کرد!  امروز روز دانشجو بود! چه روزی بود امروز! از آسمان چرخ بال می بارید جبراً! مردم هم یکدیگر را می بلعیدند سهواً! از زمین سرباز می جوشید و صدای داد و فریاد می خروشید! امروز آمد... روز دانشجو بود که به اراک آمد! آمد تا بنرهای قول پیکر تبلیغاتی که این روزها شهر کوچک مان را بزرگ کرده، بدون صاحب نماند! آمد تا روشنایی چشم دل مردم را هم یارانه ای کند! آمد تا شهر صنعتی مان  را از پشت سیاهی دود کارخانه ها بیرون آورد! آمد تا تخم فساد را برکند و تخم مسکن و مهر و ماه و خورشید بپاشد! آمد تا محکم کاری کند، برای چندمین بار افتتاح کند! آمد تا پلی که از روی خیابان آزادی می گذرد را عریض ترکند! آمد تا گچی بریزد و سیمانی سفت نماید و خاکی برای سرها به هوا کند و ماستی بمالد و کشکی بساید و بچه ای ببوسد و اگر هم وقتی شد امید مردم را به باد بدهد تا شاید به فضا برسد! امروز آمد تا جماعت دانشجو را خوشحال کند! 

 

چقدر خوشحالم... که امروز دیگر دانشجو نیستم!!!

پیگیری پیشنهاد

باتشکر از نظرات بچه هایی که نظر دادن و اونا که دارن هنوز فکر میکنن!

اگه میشه هر کدوم به ترتیب اهمیت از نظر خودتون چند موضوع پیشنهاد بدین هر کدوم طرفدار بیشتری داشت اول به اون میپردازیم بعد به ترتیب به بقیه.

به نظر خودم:

۱.ادامه تحصیل در مقطع ارشد

۲.کار

۳.خدمت مقدس سربازی(اونایی که مثل خودم سعادت پیدا کردن)

۴.ازدواج

مژده به برو بچه خوزستان و همه ی بچه های گل جهاد

از دوم تا هشتم دیماه نمایشگاه بین المللی کتاب ( مهندسی - پزشکی - . . . ) در دانشگاه چمران اهواز دایر است. مطابق اطلاعیه هایی که زدن باید نمایشگاه خوبی باشه ایشاا... به دردتون بخوره.



"صادق علی حق پرست" منشور کوروش را به نظم کشید .

جهان در سیاهی فرو رفته بود
به بهبود گیتی امیدی نبود

نه شایسته بودی شهنشاه مرد
رسوم نیاکان فراموش کرد

بناکرد معبد به شلاق و زور
نه چون ما برای خداوند نور


ادامه مطلب ...

عکس

سلام به همگی خوبین؟

یه چنتا عکس بود حیفم اومد شما نبینید!

ادامه مطلب ...

پیشنهاد

سلام دوستان 

یه پیشنهاد داشتم و اون اینه که بیایم به صورت هفتگی یادو هفته یا یک ماه یک بار بسته به نظر اعضا هر بار یه سوال یا یه موضوع مهم در باره مشکلاتمون, اینده شغلی,  ازدواج , تحصیل, زیباترین خاطره , عکس و هر چیز دیگه ای که ارزش بحث کردن (البته بحثی که منجربه کمک بقیه باشه نه تحمیل عقایدوجنگ وجدال)ومطرح کردن داره ارائه کنیم به طوری که این موضوع همیشه تو صفحه اصلی باشه و بقیه اعضا در موردش نظر بدن.بازم با نظر جمع میشه این ایده رو بهتر کرد البته مدیر سایتم باید یه کم زحمت بکشه روش کار کنه.

فقط خواهشا نظر بدین چه موافق بودید چه نبودید کلی فسفر سوزوندم به حرمت همین فسفرا!مرسی