خیلی بده آدم بی معرفت باشه

خیلی بده آدم بی معرفت باشه

چند وقت پیش مجید زنگ زد و گفت کجایی

دقت کنید، کسی که زنگ زد مجید نعمتی بود

مجیدی که نصف عمرمو باهاش بودم

دقیقا از وقتی انقدی بودیم



بگذریم

نه چرا بگذریم

 

ادامه مطلب ...

کلی خبر خوب همش یه جا

اینایی که دارم میگم همش خبرای خوبه

وای ببخشید

قبل از همه باید سلام کنم

سلام به دوستای عزیزی که کلی وقته ندیدمشون و دلم براشون یه ذره شده


سلامی چو بوی خوش آشنایی // بر آن مردم دیده ی روشنایی


خب بذاری قبل از اینکه خبرای خوش رو براتون بگم

یکم گلایه و آه و ناله و افغان و اینا هم داشته باشم


این چه وضعیه خداوکیلی

من نشسته بودم داشتم عکسای جهاد رو نشون ...م میدادم اسم هیچکدوم رو یادم نبود

  ادامه مطلب ...

راهنمایی


داوود جان اینجوری که آمار بازدیدا نشون میده دوستان نتونستن رمزت رو به یاد بیارن

من یه راهنمایی میکنم شاید مطلبت تاثیر بیشتری داشته باشه

اول رمزش8711 است

و من الله توفیق

بخاطر داود

دنیا پر از سگ است جهان سر به سر سگی ست
غیر از وفــــــــــا تـــمام صفات بشــر سگی ست!
 
لبخند و نان به سفره ی امشب نمی رسد
پایان مــاه آمد و خــلق پـدر سگــــی ست
 
از بوی دود و آهن و گِل مست می شود
در سرزمین من عرق کارگر سگی ست
 
جنــگ و جــنون و زلــــــزله؛ مــرگ و گرســنگی
اخبار یک ، سه ، چار، دو ،تهران، خبر سگی ست
 
آهنگ سگ، ترانه ی سگ، گــوشهای سگ
این روزها سلیقه ی اهل هنـــر سگی ست
 
بار کج نگاه شما بر دلم بس است
باور کنید زندگی باربر سگی ست
 
آدم بیا و از سر خــط آفــــــــــــریده شو!
دیگر لباس تو به تن هر پدر سگی ست...
«مریم جعفری آذرمانی»