عضویت

سلام به همگی خوبین؟!!

بچه ها برین اینجا عضو بشین باحاله


http://bidfa.ir/?rid=11034#register

تماشا کن تماشا کن چه بی رحمانه زیبایی

شب از مهتاب سر میره تمام ماه تو ابه
شبیه عکس یک رویاست تو خوابیدی جهان خوابه

زمین دور تو میگرده زمان دست تو افتاده
تماشا کن سکوت تو عجب عمقی به شب داده

تو خواب انگار طرحی از

گل و مهتاب و لبخند
شب از جایی شروع میشه که تو چشماتو میبندی

تورا اغوش میگیرم
تنم سریز رویا شه
جهان قد یه لالایی
توی اغوش من جاشه

تورا اغوش میگیرم
هوا تاریک تر میشه
خدا از دست های تو به من نزدیکتر میشه

زمین دور تو میگرده
زمان دست تو افتاد
تماشا کن سکوت تو عجب عمقی به شب داده
تمامه خونه پر میشه از این تصویر رویایی
تماشا کن تماشا کن چه بی رحمانه زیبایی

دلم می خواد به اصفهان برگردم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

خیلی دلم برا وطنم و دوستام تنگ شده

مرده شوره روزه ارتش رو ببرن

خدا لعنت کنه هر چی سرهنگ ارتشه

تا دیدار بعدی خدانگهدار

به کجا چنین شتابان...

می خوام یه مقایسه انجام بدم... 

 


گروه صنعتی ایران خودرو (ایران ناسیونال پیشین) در ۱۲ مهرماه سال ۱۳۴۱(1962) توسط برادران خیامی احمد ، محمود و حسن خیامی با هدف تأسیس و ادارهٔ کارخانجات به منظور تولید و تهیهٔ انواع خودرو، قطعات مربوط به آنها تاسیس شد. این شرکت در فروش و صدور محصولات با سرمایه ای در حدود 10 میلیون تومان در خیابان اکباتان تهران متولد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو بزرگ‌ترین شرکت خودرو سازی ایران است که به طور متوسط ۵۰ تا ۵۵ درصد تولید خودرو ایران را به خود اختصاص داده‌است. این شرکت علاوه بر سایت اصلی که در کیلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج واقع است در شهرهای مشهد، شیراز، تبریز، کرمانشاه و مازنداران نیز دارای پایگاه‌های تولید خودرو است. این گروه در زمینه صنایع ریلی هم فعالیت دارد. 

 

 

 

شرکت هیوندای در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در شهر سیول کره ی جنوبی است؛ کارکنان این شرکت حدود ۷۵۰۰۰ نفر و ظرفیت تولید سالانه آن۱.۶ میلیون محصول است. محصولات این شرکت از طریق ۶۰۰۰ نمایندگی و نمایشگاه به ۱۹۳ کشور دنیا صادر میگردد. کلمه هیوندای در زبان کره ای از دو کلمه هیون و دای تشکیل شده و به معنای مدرنیته است. نماد این شرکت برگرفته از حالت کج حرف "H" است. 

این شرکت بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است.

  

 

 

ایران خودرو خودمون ۵ سال زود تر از شرکت هیوندای تاسیس میشه... یعنی ما ایرانی ها ۵ سال زود تر از کره ای ها به فکر ایجاد صنعت درامدزای خودروسازی میفتیم... اما چطور می شه که این طور میشه؟؟؟ به من چه!!!!


توی عکس های زیر میتونیم پیشرفت این دو خودرو ساز رو ببینیم...سمند ایران خودرو در سال

های 2001 و 2011 و سوناتای هیوندای در همین سال ها!!!!!!!!!!







خیلی سعی کردم یه چهارتا عکس درست و حسابی از سمند پیدا کنم ولی نبود که نبود... چهره ی جلویی سمند هم طی این سال ها هیچ تغییری نکرده خیالتون راحت...


منابع: ویکیپدیا - مجله ی ماشین - خودم.

بازگشت از آموزشی

سلام دوستان: 

بالاخره این آموزشی کوفتی ما هم تموم شد و از خدا می خوام همه دوستان این راه را با موفقیت طی کنند. این راه گرچه یه کم سخته ولی تجربه لذت بارییه.برای منی که بیشترین زمانی که از خانواده دور بودم ۱ هفته نمی شد غربت و تنهایی بزرگترین عذابم بود.  

 

 

ادامه مطلب ...

چه خبره ...

سلام به همگی دوستای خوبم. نماز و روزه هاتون قبول باشه.

همش آدم خبرای جدید میشنوه!


محمد حسن به سلامتی داری میری واقعا با شایعست؟ (هرجا هستی موفق باشی پسر)


مجید جونمم میبینم که رفتی و پوتین پات کردی میبینی پوتین ارتشه دیگه انگاری پاره آجر یستم کفش! بابا من کی گفتم آخه ولی خودت آخر آموزشیت بهش میرسی کمی صبر!


علی زال عزیز درسته که دو کوهه پر از عقربه ولی جای باحالیه و به دلیل نبود امکانات اگه زرنگ باشی همش خونه ای، حالا ببینیم که چقدر زرنگی!!!


قاسم جون تو که دیگه از همه جات بهتره زرنگ باشی ره 100 ساله رو 1 ساله میری....!


داوود به نظرت این نهضت همچنان ادامه دارد؟.....

انقراضیه یا نگرشی بر سیر انحلال ما

سلام

نهضت انقراض برو بچه الکترونیک با اعزام دلاور مردانی همچون حسن مجیدی، سید حمید هاشمی و ...  در تاریخ 1390.10.1شروع شد. ولی در اصل فداییان این راه با دوستانی شروع شد که تیر 1390 به خدمت اعزام شدند یادش بخیر ساداتیان. 

 هنوز 2 ماهی از این مصیبت عزما نگذشته بود که خبر اعزام حدود 10 نفر از رفقا تو برج  اسفند  کمر  ورودیمون رو شکست ( البته نه به این فجاعت!)  این در حالی بود که هنوز حدود 20 نفرمون هنوز دانشجو بودیم. یادشون بخیر امیر گودرزی، علی خراسانی،، زمردیان ،.... 

کم کم عید شد و همه جا شلوغ شد به جز وبلاگمون که  تجربه ی  10پست تو ی 2 ماه رو گذروند.

رفقای خدمتی از با حال بودن خدمت میگفتن، شبیه بچگیمون بود که از شهربازی رفتنمون با عمو و دایی و ... واسه  بچه محلا تعریف می کردیم

و اما سال نو مبارک.

یه عده از رفقا که درس رو تموم کرده بودن در گیر و دار ماراتن فارغ التحصیلی دست و پا زنان بودن که خبر اومد وا مصیبتاااااااااا کجایید که سعید افشاری ، ایمان مجید ، احسان میرزایی و جمعی دیگر به خدمت سربازی شتافتند .

یه قانون فیزیکی هست که میگه "خدمت از بین نمیره فقط مدتش و زمان اعزامش تغییر میکنه" 

این قانون شامل حال رفقای جا مانده از قافله ی خدمت شد و علی زال، حسین صرام، علیرضا قنواتی ، اصغر پدریان و  2 قل خجسته مهرها ... رو به جمع خادمین به این مرز و بوم ملحق کرد.

هی هی هی امان از این خدمت که هر چی سعی میکنی ازش فرار کنی فقط عرصه رو بهت تنگتر میکنه، مهدی قاسمی علیرغم مهلت 2 ماهه بالاخره امروز راهی سیرجان شد. 

البته این نهضت با رفقایی که تیر امسال درس رو تموم کردن و هنوز اعزام نشدن ادامه داره...  

3 روز پیش می خواستیم یه برنامه بریزیم دیدم از اون جمع صد و اندی نفر  شاید به تعداد انگشت های یه دست مونده باشند که اصفهانن و خدمت نیستن و درس نمی خونند