چقدر نوشتم و پاک کردم

ولش کن

تمرکز ندارم

دیشب بعد مدتها با دوستام بودم

چقدر تغییر کردیم

دلتنگم، گاهی بیگانه ترین آدم دور و برم خودمم

نظرات 2 + ارسال نظر
پدریان 1393/11/08 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام اقا مجید.من اصلا یادم رفته چطور پست بذارم؟؟؟؟
یه برنامه اب بریز یه گروه تو واتساپ درست کن

سلام امید جون، چطوری پسر؟
عجبا، یه پست بزاری یادت میاد
گروه دارن بچه ها تو لاین، ولی حقیقتش من دوست ندارم

پدریان 1393/11/17 ساعت 07:36 ب.ظ

اخه اقا مجید گوشی دسترس تره.هرچند باور کن منم اهلش نیسم اما بالاخره مفیده...من تو این مدتیکه واتساپ دارم فقط و فقط توی دوتا گروهم اونم روزی یکبار دوروز یکبار یه پیام میذارم...‌ولی برنامشو بریز...

دارم امید، بچه ها هم چند بار بردنم تو گروه ولی حوصله نمیکنم، بعد یکی دو روز لیو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد