برف

 بالاخره اصفهان هم سفید پوش برف شد.... ( چرا شکلک قر موجود نیست؟ مدیریت رسیدگی کن آخه!!)

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان میرزایی 1392/10/17 ساعت 10:17 ب.ظ

داود انگار دورخیز کردی واسه مجید

یه دور از جون من بگو

این پست فقط جنبه ی اطلاع رسانی داشت

مجید نعمتی 1392/10/18 ساعت 08:15 ق.ظ

من چیکارم، سایت مدیر داره

شما که عزیزی ولی من حرفم با مدیریت بود نه شما

مجید نعمتی 1392/10/19 ساعت 10:28 ق.ظ

عزیز دل با شما نبودم با احسان جان بودم

علی زال 1392/10/19 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام
خوبی آقا داود . منم موافقم ولی تا موقعی که برف باشه نه الان که همش یخه .

دادا برف و یخ در همست، سوا کردن نداریم

مجتبی 1392/10/21 ساعت 02:01 ب.ظ http://mojtaba90.blogfa.com

سلام دوست عزیر. میخواستم درمورد جهاد دانشگاهی اصفهان رشته الکترونیک سوال کنم. دانشگاش چطوره؟ اساتیدش خوبن(یعنی خوب درس میدن)؟ لطفا راهنمایم کنید

قدیما که ما بودیم اااایییی خوب بود البته نسبت به سایر دانشگاههای هم رده ی خودش ولی الان رو نمی دونم
رفقا اگه کسی آمار داره دریغ نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد