از تولد...تا تولد!!!!!

سلام به دوستان خوب و همیشه همراه هم دیگه. 

 اینجانب حسن مجیدی متولد 67.7.15 هستم یعنی 2روز قبل (5شنبه) روز تولد من بوده! به نظرم روز خوبی نبود تیم ملی فوتبال 3 بر صفر به برزیل باخت و این پیش آمد در وبلاگ مون اتفاق افتاد. وبلاگی که به گفته ی همه ی عزیزان برای افزایش دوستی و فراموش نکردن همدیگه درست شده. 

وقتی مطلبی رو میخونیم می تونیم چند نوع برداشت از اون مطلب داشته باشیم و ممکنه که این تفکرات ما اصلا با نظر نویسنده ی مطلب هم خوانی نداشته باشه. نمی خوام دنبال مقصر توی این ماجرا بگیرم. آقای قیصری ها مطلبی نوشتن که می شد مهربون تر نوشته بشه و دوستان هم مطلب رو خوندن که می شد مهربون تر خونده بشه. هرچی که بوده درست یا غلط می تونه از زمان حال خارج بشه و به گذشته پرتاب بشه و به عنوان یک خاطره بهش نگاه کنیم. 

این کدورت ها از روز تولد من شروع شد و می تونه دیگه ادامه پیدا نکنه و در روز تولد آقای صورتی تموم بشه. بیاید (روی سخن با خانوم وطن نژاد) به احترام بزرگای وبلاگ (آقایان درتومی و صورتی و نعمتی و...) این اتفاق رو در پلاستیکی درب بسته و محکم ساعت 9 شب جلوی درب وبلاگ بذاریم و فراموشش کنیم و تولد مهدی صورتی رو به صورت اینترنیتی جشن بگیریم. آقا مهدی من یادم بود که تولد شما کی هست می خواستم زمانش که رسید تبریک بگم. که خودت زودتر اعلام کردی. 

 این هم هدیه ی من:  

تولدت مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/07/18 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام.
حسن جون مگه میشه روز تولد شما، روز خوبی نباشه.
میگما، منه بنده خدا تازه 21 سالمه، داوود درتومی و مهدی صورتی متولد عهد بوقن، منو با اینا یکی نکن، من هنوز کلی آرزو دارم، تازه میخوام تعم زندگی رو بچشم، تازه قراره یکی بهم بگه آآآآقققاجون.

بزرگی که به سن سال نیست. شما برای من همیشه بزرگواری.

سعید شمس 1389/07/19 ساعت 12:05 ق.ظ

حسن جون باحال یود.
من لذت می برم از این فایل های باحال کم حجم!

فدای تو عزیز.
ما Dial-Up ییییییییی ها باید سعی کنیم از فایل های کم حجم لذت ببریم!!!!!!

قاسم محمد پور 1389/07/19 ساعت 01:39 ق.ظ

واقعا حال می کنم وقتی تو قلم به دست می گیری.
نه واقعا قشنگ می نویسی.تولدت که گذشت ولی تولدت مبارک.
شاد باشی.

از شما تشکر می شود.

داود درتومی 1389/07/19 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام عزیز دلم
تولدت مبارک باشه ایشالا که تو هم Google سال پایدار و سربلند باشی

واقعا چرا این وبلاگ شکلک بوسه نداره؟؟!!

راستی تا یادم نرفته بگم، حسن جون قرار نیست وقتی میخوای یه حالی به کسی بدی و با بزرگانی چون من و مهدی عزیز همنشینش کنی( اصلا منظورم مجید جون نیست!!) یه ندایی به ما بده تا ما این کارت رو پای توهین به خودمون نذاریم!!

شوخییییییی کردم به دل نگیرید و جواب هم ندهید!!

من واقعا از شما معذرت می خوام.
گفتم حالا بچه است یه کم کیف کنه!!!(چاکر آقا مجید گل)
ولی شما که روی سر ما جاداری!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد