خوش و بش

سلام بر مهندسین گل.ذوقدونا میکنم که این سایتو ساختیندو حمایت کردین. 

از حضور من که تعجب نکردین.حالا اگه هم کردین طوری نیست. 

عزیزان من یه اشکال کوچولو بگم.فقط نگین هنوز نیومده داره پروگی میکنه.هرچند کسیم بی جا میکنه چیزی بگه. 

عزیزان این بحث خانومای سایت اقایون سایتو بزارین کنار دیگه.ما همه با هم همکلاسی بودیم.تویه یه کلاس جلوس میکردیم.پس فرقی نداریم.پس این کلماتو خواهشن بکار نبرین.باریکلا.نازدوونا برم. 

در پایان نیز از عزیزانی که سایتو راه انداختند و بچه هارو جمع نگه داشتن دمتون گرم. 

خودم میدونم جمله اخر گرامرش خراب بود.

نظرات 6 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/08/06 ساعت 01:37 ب.ظ

من که تعجب نکردم
راستی، جونه من آدرسو به گروه وحشتو بقیه رفقات نده.

محمد حسن قیصری 1389/08/06 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام علی جان خوش آمدی
آیگفتی
به خدا همینه که تو میگی
امیدوارم پست اول آخرت نباشه بازم بیا سر بزن

حسن مجیدی 1389/08/06 ساعت 05:11 ب.ظ

پ شوما اصفهونیا کوجایین؟؟؟
خوش اومدی.

احسان میرزایی 1389/08/06 ساعت 06:07 ب.ظ

بهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
این علی خراسانیه که
باد آمد و خلاصه یه بوهاییم بر آمد جمعمون جم بود ...تمون کم بود
خوش اومدی آقا علی ولی حضرت عباسی قول بده یه کاری نکنی دو روزه فیلترش کنن بره پی کارش

مهدی صورتی 1389/08/06 ساعت 06:37 ب.ظ

به به علی اقای گل خیلی خوش اومدی به جمع خودمون
ولی چقدر دیر

علی زال بهبهانی 1389/08/08 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام بر هم نام خودم
خوش آمدی
دیر آمدی
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد