سجده

 

سلام! 

 

یه فایل POWERPOINT توپ گذاشتم ببینید. خیلی جالبه! 

 

 http://s1.picofile.com/file/6287346076/%D8%B3%D8%AC%D8%AF%D9%87.pps.html

نظرات 4 + ارسال نظر
فخری سجادی 1389/10/30 ساعت 10:48 ق.ظ

خیلی زیبا بود مرسی

اما یه سوال فنی! "کعبه مرکز زمین است "یعنی چی؟ مرکز سطح کره کجاست؟؟ و اگه مرکز کره اون مواد مذابه، خب آدم هرجایی سرش رو بزاره زمین رو به مرکزه؟؟؟؟

خودم هم دقیقا نمیدونم اما شاید منظور این بوده که کعبه مرکز سطح زمین باشه!

داود درتومی 1389/11/02 ساعت 09:55 ب.ظ

میبینم که داری تلافیه مدتی که نبودی رو در میاری، عزیز دل

با اینکه به این متن اشکالاتی وارده(مثل نمونه ی بالا! که به سازنده ی این فایل برمیگرده) ولی این هیچی از ارزش کار تو کم نمیکنه!!

حالا این یعنی چی ؟؟؟

محمد حسن قیصری 1389/11/03 ساعت 09:35 ب.ظ

لازم میدونم همین اول اعلام کنم که بنده مسلمان تشریف دارم و در مقابل خدای متعال روزی 34 بار سر به سجده میزارم . ولی
به هیچ وجه مطالبی که اینجا نوشته رو قبول ندارم
تو اینترنت خیلی سرچ زدم اما هیچ منبع موثقی جهت این که بیان کنه مکه مرکز زمینه یا این که نقطه ثقل زمینه یا ... پیدا نکردم. تازه تمام منابعی که این طور مطالب رو بیان کردند نوشتند یه دانشمند انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، بلژیکی و ... . هیچکدوم ننوشتند کی و در کدام مرکز تحقیقاتی به این نتیجه رسیده که بهترین راه سجده کردنه .
بدن انسان درسته که خاصیت خازنی داره ولی من نمیدونم آیا امواج الکترومغناطیسی با اون فرکانس بالا آیا میتونه بدن انسان رو شارژ کنه ؟؟؟؟
شما که مهندس الکترونیک هستید بگید چطور یه موجی که طول موجش هیچ تناسبی با بدن نداره و اصلا یه موج متناوبه و از همه مهمتر الکترومغناطیسی و ... . میتونه بدن رو شارژ کنه .
تازه اون بیش از یک بار سجده کردنش منو آورد .
من بازم تاکید میکنم من هنوزم مسلمونم و هنوز هم سجده میکنم ولی میخام بگم این فایل نه از عقیده من کاست و نه به آن افزود اما مطمئن باشید چنین اطلاعات غلط و احساسی تنها باعث میشه تا یه سری آدمی که چیزی حالیشون میشه دین و دینداری رو به تمسخر بگیرند. فکر کنم به جای این که به عوام خرافه تحویل بدیم اگر حقایق رو بگیم هم مسلمونای بیشتری خواهیم داشت هم مسلمون های مسلمون تری .
فعلا بسه تا بعد

من نه این فایل رو رد می کنم نه تایید می کنم. و ما همه مسلمنیم این مطلب رو برای افزایش یا کاهش عقیده نذاشتم و شما هم به جای اینکه این مطلب رو خرافه بدونی سعی کن بیشتر تحقیق کنی و قرار نیست همه چی تو سرچ اینترنتی باشه!
ضمنا تو جهان ما خیلی چیزها هست که دلیل علمی نداره و خیلی از اثبات های علمی رو زیر نظر می بره!

سعید 1389/11/14 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.iiauac.blogsky.com

خیلی عالی بود ممنون.

به ما هم سر بزنید.ضرر نمیکنید.

(( دانشجویان مهندسی مکانیک طراحی جامدات ))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد