امید!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

همین حالا قسم بخور که موفق میشی. . . 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
پدریان 1389/11/08 ساعت 12:53 ب.ظ

اینم همین الان.......
به خدا موفق میــــــــشم!!!!!

حسن مجیدی 1389/11/08 ساعت 08:32 ب.ظ

به جان جناب سروان که می خوام سر به تنش نباشه.

با این قسم که شما خوردی فکر کنم موفق نشی خوشحال ترید!

محمد حسن قیصری 1389/11/09 ساعت 12:12 ق.ظ

به پیر به پیغمبر من موفق میشم
به ابا عبدالله من موفق میشم
به جون خودم من موفق میشم
به جون تو من موفق میشم
به حضرت عباس من موفق میشم
به خدا من موفق میشم

بسه یا بازم قسم بخورم ؟
اصلا به طور کلی چرا ؟

ای بابا، حالا بیا و خوبی کن، از جون بقیه چرا مایه میزارید؟؟؟؟؟؟؟

چون خواستن توانستنه! بعد وقتی قسم میخوری مجبوری پای قسمت بایستی وگرنه سنگ میشی!!!! شایدم سوسک بشی!!!
پس الان دیگه هیچ راهی ندارید جز اینکه موفق بشید!!!
اصلا به طور کلی همینه که هست!!!

احسان احمدی 1389/11/09 ساعت 04:19 ب.ظ

those people who tell you not to take chances ,they are all missing what life is about ,you live once, to take hold of the chance, don`t end up it like others, the same song and dance

metallica

کسانی که به تو میگویند دنبال بختت نرو،چیزی از زندگی نفهمیده اند
تو تنها یکبار زندگی می کنی تا بختت را دریابی
آن را مانند بقیه با همان رقص و آواز تمام نکن.

متالیکا

رامین 1389/11/15 ساعت 07:35 ب.ظ http://ramin-hazion.blogfa.com

به قول احمد شاملو روزگار سیاهی در پیش داریم.........حداقل سه نسل از ما تباه خواهند شد....! (نا امیدی در این جمله نعره میکشه) 
به این میگن نظر ضدحال.[:S042:
اما منظورم از این جمله این بود که چقدر راحت میشه فردی را ناامید یا امیدوار کرد...فقط با یه جمله کوتاه. از جمله ای که گذاشتین خوشم اومد. حداقل یه حس خوبی در من ایجاد کرد.
تمامی ما به امید زنده ایم و امید سرابی است که اگر نابود شود همه از تشنگی خواهیم مرد.

نظرتون شاهکار بود، اونقدر با اون جمله اول حس بدی بهم دست داد که می خواستم طی یه عملیات خشن تاییدش نکنم!!!!!

امیرگودرزی 1389/11/23 ساعت 04:08 ب.ظ

به قولی گفتنی:همیشه اخرش خوب میشه اگه خ.ب نشد بدون اخرش نشده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد