شب چهارم

بگیـر چپ بگیـــر چپ، بیشتر بگیری رد میکنیش..  بگیر ــبگیـ  بگـــ...


پوووووف

خـــــاک تو سرت با اون فرمون گرفتنت ، کـِـشتی به این گـُـندگی رو به ... دادیش !

با اینکه بار چندمه این فیلم رو میبینمش، بازم  وقتی به این قسمتی که تایتانیک به کوه یخ نزدیک شده رسیدم، امیدوار بودم ردش کنه!
هنوز نسبت به یه سری از واقعیت های تحمیل شده و تغییر ناپذیر زندگیمم همچنان امیدواری دارم!
اما دیگه باید قبول کنم این کشتی که من سوارشم از این کوهی که پیش رومه نمیگذره و کاراکتری که من باشم به ... خواهد رفت!   


منبع: وبلاگ هزیون    www.ramin-hazion.blogfa

 

اِه.......یادم رفت....باید سلام میکردم! سلام ! سلام به بچه های وبلاگ گروهی. این قسمت گروهی شو از قصد هایلایت کردم چون فحش بدتر از این بلد نبودم بدم! 

خواهشا دوستانی که نمیخوان مطلب بزارن هر چند وقت یه بار یه پست خالی چه میدونم یه نظر خالی یه شکلکی خلاصه یه چیزی که زیاد تلفات انرژی نداشته باشه بزارن تا اقلا بفهمم زندن...! خداوکیلی کم کم دارم نگران میشم...!



نظرات 3 + ارسال نظر
علی زال بهبهانی 1390/02/12 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام
خوبی رامین جون
من که منتظرم موقعی پست بذارم که جام مشخص بشه تا یه پست خدمتی بذارم .
راستش من و اصغر ماه ۴ اعزامیم .
خوش باشی

سلام.
ماه چهارم اعزامی. یعنی بیشتر از 2 ماه دیگه.
این همه وقت میخوای سکوت اختیار کنی!!

محمد حسن قیصری 1390/02/12 ساعت 04:07 ب.ظ

رامین جان من زندم
تکلیفم هم روشنه
فعلا هم که قرار نیست بیفتم حالا هر نوع افتادن و هر نوع جایی باشه
ولی خب با لاخره منم باید دفترچه پست کنم
البته من هنوز نفهمیدم این استدلال آقای زال کجاش منطقیه
یعنی آدم فقط یه پست میتونه بزنه تو وبلاگ اونم وقتی که مشخص شد میخاد بره سربازی
خب اسم وبلاگروو عوض کنیم بزاریم سرباز های بی دل و دماغ
ولی واقعا الان که فکر میکنم میبینم پست گذاشتن تو وبلاگ هم خودش جزو علائم حیاتی انشان ها مخصوصا جهادی های 87 به شما میره
پس اگه نبضتون میزنه ، نفس هم میکشید، چشمتون هم به نور واکنش نشون میده و ... ولی تو وبلاک و وب سایت پست نمیذارید خب پس از نظر دوستام مرده به حساب میایید
د اعصاب این رامینو خورد نکنید پست بزارید دیگه

حسن مجیدی 1390/02/12 ساعت 06:58 ب.ظ

منم قول میدم خدمتم که تموم شد یه پست بذارم!!! خوبه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد