ادامه ی راه

سلام خدمت تمام وبلاگ نویسان گل و بلبل.

مخصوصا خدمت رامین جون که دوباره وبلاگ رو راه انداخت و یه شور و حالی بهش داد.

رامین داری کم کاری میکنیا!

اگه بخوای اینجوری کار کنی از حقوق خبری نیست، اینو گفتم که نگی نگفتی!!!!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد حسن قیصری 1390/02/31 ساعت 10:15 ب.ظ

مجید جان
نمیه که با اسن اوضاع ادامه داد
تورمه ، یارانه ها به هزینه رفتن تا در بانک هم نمیرسه چه برسه پرداخت قبوض ، رئیس جمهور با فلانی دعواشه ، اطلاعات یکی دیگه رو میگیره ، میخان اینترنت حلال راه بندازند ، گوگلو فیلتر میکنند، یاهو میشه سایت اسلامی.
با این همه توقع پر کاری هم داری
همینش هم خیلیه
ولی خب رامین جان یه سری هم به وب سایت بزنی بد نیست

ارزش هر کس به همت اوست.
امام ...... (ره عج)

رامین 1390/03/01 ساعت 10:43 ب.ظ http://ramin-hazion.blogfa.com

اِه ....اینجوریه!!
شما اول بیا چک پیش پرداختتو پاس کن..بعد من میام سر میز مذاکره در مورد ادامه ی راه باهات صحبت می کنم...

اما جدای از شوخی آدم برا نوشتن یه انگیزه ای میخواد.. وقتی میبینه مطلبی که گذاشته رو کسی نخونده و نظری نذاشته کم کم دستش شل میشه!!
قبول نداری؟؟

قبول که دارم.
ولی خودم هر موقع بریدم، یک نفر شارژم کرده.
به عشق همون یک نفر ادامه دادم.
تو هم مطمئن باش مطالبت خونده میشه، حتی توسط یک نفر.
راستی رامین، خیلییییییییییییی نامردی

داود 1390/03/02 ساعت 05:50 ب.ظ

هیچ نظری ندارم٬ فقط اومدم واسه تشویق رفقا!!

آدم روی نشستت رو که میبینه روحیه میگیره

یه بیننده با ذوق 1390/03/04 ساعت 07:34 ب.ظ

بگو اون یه نفر کیه تا از برق بکشمش بیرون مگه نمیدونی سال جهاد اقتصادیه باید صرفه جویی کرد دیگه...

شما ذوق خودتو بیخود خرج نکن.
آخه همین یه ذره ذوقم خرجش کنی، دیگه چیزی برات نمیمونه بیننده جان.

این دفعه هیچ کس 1390/03/05 ساعت 08:12 ب.ظ

ذوق من همیشه زیاد بوده و هست هیچ وقت تموم نمیشه حتی موقعی که قلبم بشکنه پس لطف کنید حرف الکی نزنید راستی ذوق من بیخودی خرج نمیشه جواب دهنده جان

با عرض پوزش از دوستان گلم.
من باید جواب این بیننده جان رو بدم.
با اینکه این وبلاگ کاملا خصوصی هستش و متعلق به یک گروه خاص هست که از اسمش هم پیداست، ولی بازم اشخاصی دوست دارن داخلش کنکاش کنند.
در جواب این بیننده باید بگم:
اگه شما به جای اینکه بیننده بودی، خواننده بودی، متوجه تفاوت:
هر موقع یک نفر
و
یک نفر هر موقع
میشدی و به خیال خام خودت سوژه گیر نیاورده بودی.
زین پس سعی کن تو وبلاگای عکس و فیلم بری، شاید بتونی نقش یک بیننده رو به خوبی ایفا کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد