خواستگاری

خیلی حالم خرابه

آخه چرا!؟

چرا من!؟

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

رفته بودم خواستگاری

جواب رد بهم دادن

نتوستم با خودم کنار بیام

دارم میرم مجاور امام رضا بشم

از اول ماهه دیگه میرم

دوستان اگه کسی گرفتو گیری داشت بگه تا به نیابتش یه جونوریو ببندم به ضریح

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن مجیدی 1390/05/21 ساعت 12:16 ق.ظ

خواستگاری!!! آخه چرا این کارو با خودت می کنی خودت رو دوست داشته باش!!!!!
باسه یه جواب رد داری سر می ذاری به کوه و دشت و بیابون!!!
بودی حالا...

دس رو دلم نزار که خونه
میرم شاید حاجت بگیرم

امیرگودرزی 1390/06/03 ساعت 07:11 ب.ظ

اخه قربون شکلت ابت نبود نونت نبود خواستگاری برا چی جرا میخوای خودت رو بد بخت کنی چرا میخوای به حمع عابر بانکا اضافه بشی؟؟؟؟؟
ولی انگار کارت از این حرفا گذشته برو امام رضا دل شکسته رو دست خالی رد نمیکنه انشاا.. حاجت میگیری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد