دلتنگی

میگه کارای سفرش داره درست میشه!

آخرای این ماه رفتنیه، یعنی کمتر از بیست و چند روزه دیگه.

درسته همین الانیم که اینجاس، سال به 12 ماه همدیگه رو نمیبینیم، حتی زنگ هم به هم نمیزنیم، ولی با این حال دلم واسش تنگه.

درسته خیلی پر حرفه و یه وقتایی مثله رادیو شکسته یه بند حرف میزنه، ولی گاهی وقتا حرفهای درست و حسابی هم میزنه.

درسته پیر و جوون و آشنا و غریبه حالیش نیست و نرسیده پسر خاله میشه، درسته به هر کسی تیکه میندازه، ولی تو دلش عینه کلش چیزی نیست و گاهی وقتا ماهها میگرده دنبال طرف تا از دلش در بیاره.

درسته مردک بیشعور تو طوله عمرش یک بار سر وقت به قرارش نرسیده، ولی وقتی میاد تا وقت رفتنش باهاته.

...........

دلم تنگه.

دلم تنگه!

ولی دلم نمیاد آرزو کنم بمونه، شاید با رفتنش زندگیه بهتری داشته باشه.

آره، ممدسن هم داره میره.

دلم تنگه.

نظرات 4 + ارسال نظر
رامین 1390/06/01 ساعت 12:51 ق.ظ http://ramin-hazion.blogfa.com

کجا داره میره؟..اصلا کجا اینا راه میده؟..
نگو تروخدا... مگه این بشر سربازی نباید بره؟

کجاشو دقیقا نمیدونم، فقط میخواد یه چند هزار کیلومتری دور شه.
دیگه دستمون بش نمیرسه

داود 1390/06/01 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام
حالا حقت هست بهت بگم مردتیکه .... .... ..... این چه وضع خبر دادنه. آدم یاد جمله ی " متاسفم، ما هر کاری که از دستمون بر میومد انجام دادیم" دکتر ها بعد از عمل جراحی میوفته.

ممد حسن کجا داره میره؟ اعزام خدمت که 6.1 نه 7.1 ؟

سلام.
حالش به همینه دیگه
نه بابا، خدمت که دل تنگی نداره.
نکبت ادامه تحصیل رو میخواد بره خارجه

حسن مجیدی 1390/06/02 ساعت 11:44 ب.ظ

اوفففففففففففف بابا خارجی....
ممدحسن بره خارج خارج کجا میره؟؟؟
می خوای به عنوان یه سرباز آشخور برم براش پرونده سازی کنم ممنوع الخروج بشه؟؟؟
شماره پلاک هواپیماش رو بده باسش 2 تا تخلف حادثه ساز هم زمان بزنم طیاره ش رو ببرم پارکینگ تا دیگه از این خیال ها به سرش نزنه...

امیرگودرزی 1390/06/03 ساعت 07:16 ب.ظ

کجا داره میره حاجی بیخبر نذاره بره ما تو رو میشناسیم ها!!
این پسره از همون ترم اول معلوم بود کلش بوی قرمه سبزی میداد نمیرفت هم بیرونش میکردن اونقد پاپیج گنده های این مملکت میشد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد